onsdag 12. mai 2010

Eventyret er slutt!

Da var jeg tilbake i gode gamle Norge igjen etter ett fantastisk eventyr. Var vannvittig deilig å komme himm igjen , men jeg er veldig glad jeg har fått sjansen til å delta på dette prosjektet! Det har gitt minner og opplevelser for livet som jeg ikke ville ha bytta bort!

Men nå er det den norske hverdagen som gjelder, sjølom jeg er tilbake på "skolebenken" og har mest løst te å komme meg ut i traktorn og te grisen så prøver jeg så godt jeg kan å nyte dagene her på sørlandet : ) Men alt til sin tid... Tankene går mye rundt "hva nå?" Det er vanskelig å bestemme seg og å bli enig med seg sjøl om hva en har mest løst te. Men det har nå ordna seg de siste åra sjølom jeg ikke har hatt så veldige klare svar på hva jeg vil.

Lurer du også på hva du skal gjøre? Har du landbruksbakgrunn eller praksis fra landbruk eller skole? Har du lyst te å se mer av verden før du skal ta over gård? Da vil jeg anbefale deg å søke på Green Network sitt program! Det er en vanvittig sjanse og ett utrolig flott eventyr! Så ikke tenk deg om bare søk! Du vil ikke angre, det kan jeg love deg!

Hva nå?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar